[TYPO3-UG Dutch] <div> om tt_content element door redacteuren te bepalen

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Dec 16 12:10:35 CET 2008

Hoi Rik / Jordan,

Doe mij maar TemplaVoila dan hoef je niet te lopen knutselen in TSconfig
en TS, en is voor een redacteur ook handiger. Gewoon even een FCE maken
en daarna CSS-en.

Anyways qua Templateparser (maar ook bruikbaar in TemplaVoila) kun je
eventueel gebruik maken van frames :

TS setup :

tt_content.stdWrap.innerWrap.cObject.12.value = <div
class="grijze-bg">|</div>
tt_content.stdWrap.innerWrap.cObject.20.value = <div
class="oranje-bg">|</div>
tt_content.stdWrap.innerWrap.cObject.21.value = <div
class="lege-bg">|</div>

In TSconfig :

TCEFORM.tt_content {
		section_frame {
         	removeItems = 0,1,5,6,10,11
		altLabels {
                 12 = Lichtgrijze achtergrond
		20 = Oranje achtergrond
		21 = Zonder kader
		}
	}
}

Daarna moet bij het pagina content element onder het dropdownmenu van
"Frame" de classes te selecteren zijn en wrapt in de frontend de class
netjes om het content element heen.

groeten Jacco

--

Met vriendelijke groet,