[TYPO3-UG Dutch] documenten laden..

piet roorda pietroorda at gmail.com
Tue Dec 9 08:55:37 CET 2008

zou het mogelijk zijn om het via typoscript te doen?
het idee lijkt zo simpel:
je plaatst markers in de tekst (kan geautomatiseerd)
bv  waar een pagina in de database gemaakt moet worden en waar elke
ker tt_content
begint en eindigt.

maar kan typoscript schrijven op die manier in de databse

gr.
piet