[TYPO3-UG Dutch] documenten laden..

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Mon Dec 8 10:35:15 CET 2008

Hoi Piet,

Volgens mij zou directe benadering van de database geen problemen op
moeten leveren. Als je maar rekening houdt met een klein aantal zaken.
Zorg dat je geen eigen UID's meegeeft, maar deze door de incremental UID
van de table zelf laat genereren. Zorg dat de juiste PID wordt
meegegeven, en zorg dat je ook de velden als TSTAMP en CRDATE meeneemt,
voor een mooie weergave en juiste invulling.
Succes!

Met vriendelijke groet,

Pim Broens

010-2819633