[TYPO3-UG Dutch] versie 4.2.0 problemen (DAM/RTE/edit)

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Fri Apr 25 13:36:01 CEST 2008

Hoi Michiel,
ik heb de RTE en login problemen niet meer, de oplossing daarvoor was:
- volledige cache legen van browser
- verwijderen van cookies

Verder had ik jouw opmerkingen op:
http://bugs.typo3.org/view.php?id=8236
ook gelezen.

Tnx daarvoor,
Groeten Felippe

Op 25-apr-2008, om 12:45 heeft Michiel Roos het volgende geschreven: