[TYPO3-UG Dutch] Opschoon functies in Typo3 versie 4

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Apr 22 08:39:45 CEST 2008

Hoi Kees,

Ja, dat zou best een samenspel van indexed search en cal kunnen zijn.
Elke keer dat een pagina gecached wordt, wordt ie ook geïndexeerd. En om
de een of andere reden worden de cal pagina's niet herkend als zijnde
reeds geïndexeerd.

Zorg er voor dat de cal pagina's niet doorzocht worden, behalve de de
single view.
Dit geldt overigens ook voor je nieuwspagina's.
En wis alle indexen van die pagina's. Volgens mij zit dat ergens in zo'n
haarlemmerolie menu. Als je er niet uit komt hoor ik het wel.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg