[TYPO3-UG Dutch] Templavoila content 2x mappen

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Fri Apr 18 14:38:58 CEST 2008

Ha Patrick,

Kinderlijk eenvoudig inderdaad, ik had het zelf kunnen bedenken ;-)

Ben eindelijk op Templavoila over gegaan, de interface is niet bepaald intuitief
te noemen maar conceptueel is het heel fraai. Nu is het vooral even wennen. Met
de autoparser kon ik lezen en schrijven, nu moet de denk- en werkwijze
grotendeels op de schop.

Dank voor je antwoord, ik kan weer verder!
Groet,
Loek