[TYPO3-UG Dutch] Templavoila content 2x mappen

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Apr 18 09:29:15 CEST 2008

> Met templavoila moet het vast mooier kunnen. Kan ik de content van 1
> veld bijvoorbeeld niet naar meerdere tags in het html-template mappen?

Ja, dat kan. Zorg dat je die twee html elementen in templavoila mapt en
hier TS aan hangt. Het ene veld is een invoerveld, het andere normale
TS. Vervolgens kun je de waarde van het ene veld uitlezen uit het andere
veld. Uitlezen van een andere waarde is heel eenvoudig

10 = TEXT
10.stdWrap.wrap = background-color: |;
10.field = datecolor

Middels field = datecolor lees ik een waarde uit een ander veld dan het
huidige. Je kunt zelfs meerdere velden combineren:

10 = TEXT
10.stdWrap.wrap = background-color: |;
10.field = datecolor
20 = TEXT
20.stdWrap.wrap = color: |;
20.field = datefontcolor

Hier maak ik gebruik van twee velden, namelijk datecolor en datefontcolor

Patrick