[TYPO3-UG Dutch] Extensie voor A-Z of woordenlijst

Rik Willems rik at actiview.nl
Fri Apr 18 14:25:48 CEST 2008

Beste Ton, Jos en anderen,

Ik ben hier mee aan de gang gegaan en het idee klopt. Graag wil ik nog het
volgende, maar zie niet goed hoe ik dit voor elkaar gaan krijgen. Heeft
iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij in de goede richting sturen?

Graag zou ik de glossary items onder elkaar krijgen (gebeurd nu al) maar dan
met de eerste letter als titel boven de items:

[alle glossary items met a]

[alle glossary items met b]

[alle glossary items met c]

etc....

Daarnaast zou ik het cool vinden als de items over twee kolommen verdeeld
worden. Is dit mogelijk?\

Alvast bedankt, groeten,
Rik
Op 07-04-08 heeft Rik Willems - Actiview <rik at actiview.nl> het volgende