[TYPO3-UG Dutch] mailform met dropdown in Typo3

Roland Schoenmakers, Trigg'r roland at triggr.nl
Tue Apr 8 17:06:18 CEST 2008

Hoi Lijst,

een andere vraag:

Is het mogelijk een <select> -lijst/dropdown in een mailform op te
nemen van een aantal pagina's uit de structuur van de website.

Ik heb een website met een aantal publicaties (pagina's) Nu wil ik
een formulier maken waarbij de gebruiker kan aangeven over welke
publicatie ze meer informatie willen hebben. Kan ik die lijst (een
soort sitemap) automatisch in het formulier plaatsen via TS of zo...?

Groet,
Roland Schoenmakers