[TYPO3-UG Dutch] enable object links

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Apr 18 12:27:16 CEST 2008

Hoi Inigo,

inigo grimbergen schreef:
> Hi Lijst
>
> Ik ben me in de documentatie aan het verdiepen. Erg interessant & nuttig.
Heel verstandig. Dat is de juiste (althans één van) manier om het zo
snel mogelijk onder de knie te krijgen. Lezen, nadoen en begrijpen.

> Probleem:
> Bij het editen van een template m.b.v. de Typoscript Object Browser:  http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_templselect/0.1.0/view/1/2/ wordt gesproken over het aanvinken van de optie "enable object links".
> Nu heb ik zojuist de laatste stabiele versie met dummysite gedownload maar daar is deze optie in de Typoscript Object Browser niet aanwezig.
>
> Kan ik nog wat doen zodat ik die optie wel heb? Andere versie downloaden (zo ja welke), instellingen veranderen o.i.d. (zo ja welke)?
Aangezien iedereen dat vinkje altijd aan zette, staat ie nu standaard
aan. Sterker nog, het vinkje is weggehaald. Je kunt hem dus niet meer
uitzetten.
Als je de ObjectBrowser gebruikt op een pagina met een TS-template kun
je de gegevens direct opslaan. Eventueel kopieer je het later naar de
juiste template.

Groeten,

Daniel Doesburg