[TYPO3-UG Dutch] enable object links

inigo grimbergen grimb at live.nl
Fri Apr 18 10:52:01 CEST 2008

Hi Lijst

Ik ben me in de documentatie aan het verdiepen. Erg interessant & nuttig.

Probleem:
Bij het editen van een template m.b.v. de Typoscript Object Browser:  http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_templselect/0.1.0/view/1/2/ wordt gesproken over het aanvinken van de optie "enable object links".
Nu heb ik zojuist de laatste stabiele versie met dummysite gedownload maar daar is deze optie in de Typoscript Object Browser niet aanwezig.

Kan ik nog wat doen zodat ik die optie wel heb? Andere versie downloaden (zo ja welke), instellingen veranderen o.i.d. (zo ja welke)?

thx.

grt I.