[TYPO3-UG Dutch] mailformPlus file-upload

Ton Akveld [netcreators] ton at netcreators.com
Mon Apr 7 16:20:21 CEST 2008

Hi Roland,

Ik heb het volgende in m'n HTML-template:

      ###error_photo###<input type="file" name="photo" size="30"
maxlength="500" accept="image" /><br />
###photo_fileTypes###)</span>

En dit in het TypoScript:

plugin.tx_thmailformplus_pi1 {
  fieldConf {
    photo {
      numberOfAllowedFiles = 3
      fileTypes = jpg,gif,png
      fileSize = 200000
      fileUpload = uploads/pics/
    }
  }
}

Dit zou in goed Nederland 'do the trick'!

Succes,

Ton the netcreator