[TYPO3-UG Dutch] mailformPlus file-upload

Roland Schoenmakers, Trigg'r roland at triggr.nl
Mon Apr 7 16:02:29 CEST 2008

Hoi Lijst,

Ik heb de laatste versie van mailformPlus geinstalleerd en wil hem
gebruiken voor een zeer uitgebreid mailform, waarbij de respons in
een opgemaakte HTML bij de klant weer terugkomt.

Een vereiste is wel de file-upload en deze meesturen als attachment.

Ik krijg die file-upload niet goed aan de praat. Ik volg alle
settings van de manual maar zelfs als ik het voorbeeld-formulier met
file-upload gebruik, werkt het niet. Ik krijg wel de 'blader' button
om een bestand te kiezen. Als gekozen en gepost, krijg ik de juiste
naam ook terug, met DB code, maar zonder path-link en de file is ook
nergens op de server te vinden.

Ook de gegevens van aantal bestanden die je kunt uploaden en hoeveel
je nog te gaan hebt, komen niet naar voren zoals dat in de manual
beschreven staat. Iemand een idee...?

Groet,
Roland Schoenmakers