[TYPO3-UG Dutch] Applet in a HTML

Nader Emami n.emami at gmail.com
Tue Apr 1 20:18:29 CEST 2008

Leen Strijk wrote:
> Hallo nader,
>
> Typo3 is niet een CMS wat je jezelf zo maar even eigen gemaakt.
> Ik durf te stellen dat iedereen hier er heel wat tijd ingestoken heeft
> om het zich aan te leren.
> Je kan niet verwachten van anderen dat zij jouw problemen oplossen.
> Je kan wel verwachten dat wij jou de goede richting op sturen met een
> vraag.
> Als je vraagt hoe men een Applet in een pagina opneemt en je krijgt dan
> de hint om een html content element te gebruiken en je vraagt vervolgens
> [...]
>>> Nader

Hallo

Hoe heb je het door dat ik het niet weet wat een content is? Een content
kan text, beeld , applet, form en etc. zijn. Gelukking zijn we niet
machines maar soms kunnen we niet begrijpen hoe we met machines kunnen
communiceren. Dan moeten we meer moeite te doen om dat te regelen. Dat
zal lastig zijn als de middel voor deze doeleinde niet genoeg expressive
is. In dit geval moeten we m.b.v. trials en error proberen om een beetje
te begijpen hoe we ons kunnen voor hem duidelijker maken.
Je heb gelijk dat ik in 3 weken wilde meer over het TYPO3 weten, ik
moest meer tijd besteden om goede documentatie te vinden en te lezen.
Helaas had ik die tijd niet door omstandigheden! Daardoor had ik voor
ieder probleem een vraag gesteld.
Afgezien daarvan had ik niet verwacht dat iemand met ongeschkte literair
zijn mening zou zeggen over eventele ongeschikte vragen, en conclusie
trekken dat de vraag van iemand komt die de lullig gevolens van iemand
anders heeft opgewekt, zeker niet van iemand die bij "tomaatnet" hoort!
My vriend, ik wil graag je zeggen dat ik voor mijzelf weet wat een
"content" is, alleen er zou een conceptueel verschil zijn tussen mijn
opvatting en jouwe, ik wil meer vrijheid hebben als ik een "content"
door een CMS wil presenteren.

Met vriendelijke Groeten,
Nader