[TYPO3-UG Dutch] Applet in a HTML

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Apr 1 17:48:55 CEST 2008

Hallo nader,

Typo3 is niet een CMS wat je jezelf zo maar even eigen gemaakt.
Ik durf te stellen dat iedereen hier er heel wat tijd ingestoken heeft
om het zich aan te leren.
Je kan niet verwachten van anderen dat zij jouw problemen oplossen.
Je kan wel verwachten dat wij jou de goede richting op sturen met een vraag.
Als je vraagt hoe men een Applet in een pagina opneemt en je krijgt dan
de hint om een html content element te gebruiken en je vraagt vervolgens
wat dat is dan betekent dat dat je niet eens een keer op je gemakje hebt
gekeken wat er allemaal mogelijk is met content elementen in te voegen.
Het lijkt mij dat je als je een tip krijgt wat met content elementen te
maken heeft dan toch even nakijkt wat content elementen zijn.

Je bent nu al een paar weken met typo3 bezig als je dat nu nog niet door
hebt dan zou ik toch eens overwegen om een ander cms te kiezen want dan
is typo3 voor jou (met alle respect) te hoog gegrepen.