[TYPO3-UG Dutch] Applet in a HTML

Nader Emami Salut emami at knmi.nl
Tue Apr 1 18:03:25 CEST 2008

Ton Akveld [netcreators] wrote:
> Hi Nader,
>
> Ik wil niet lullig doen, maar is het gezien het aantal en soort vragen
> dat je de laatste tijd op deze lijst stelt niet verstandiger eerst eens
> heel goed in de documentatie te duiken?
>
> Vriendelijke groet,
>
> Ton Akveld

Hallo,

Als mijn vragen heel triviaal voor jou zijn, heb je gelijk en misschien
wordt je ook een beetje boos over deze vragen! Maar ik zou willen zeggen
dat sommige documentatie zijn niet helder en duidelijk. Soms moet men
een eenvoudige handeling een paar keer herhalen om een gevoel te krijgen
waar het over gaat!
Twee week geleden heb ik het boek, TYPO3 Enterprise Content Management,
aangeschaft, maar als ik in de index van het boek naar de term "applet"
zoek, zie ik niks erover. Ik zou niet zeggen dat het boek onduidelijk
is, meer ik had meer van het boek verwacht. Misschien iemand als ik meer
boeken (documentaties) nodig heeft.
Bovendien ik heb TYPO3 gekozen in plaats van Plone, aan de hand van
advies van de usergroup, want volgens de advies het maken van een web
site met TYOPO3 zou sneller gaan dan met Plone. Maar het is mij tegen
gevallen.
Tot nu toe heb ik van de indicaties (hulp) kunnen gebruiken, misschien
moet ik mijn toekomstig vragen herzien als ik nog vragen heb!

Mvg,
Nader
was van plan om geen antwoord te geven op je e-mail,