[TYPO3-UG Dutch] php header location werkt niet

Drs. ing. W.S.M. Perquin perquin at yuplounge.nl
Sun Oct 28 15:54:21 CET 2007

Hoi Leen,

Bedankt voor de respons, maar dat wist ik al. Het is geen foutmelding. Hij
voert de header location gewoon niet uit.

Misschien dat ik op termijn iets doe met TSRef.

Heb het nu opgelost met een meta refresh. Niet de netste methode, maar het
werkt wel en dat vind ik nu het belangrijkste.

Bedankt

Willem-Peter