[TYPO3-UG Dutch] BE velden verbergen

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Sun Oct 28 14:31:48 CET 2007

Beste lijst,

Ik ben voor een gebruiker velden in de be aan het uitschakelen om het zo
gemakkelijker en overzichtelijker te maken. Nu wil ik bij tt_news alle
velden uitschakelen behalve: Titel, Datum en tijd, Inhoud van het bericht.
Dit is allemaal prima gelukt, hiervoor heb ik de tsconfig gebruikt in de
map. MAAR: ik krijg met geen mogelijkheid de algemene opties weg (de
toegang). Nu is het natuurlijk geen ramp als het niet mogelijk zou zijn,
maar ik vraag me toch af of het mogelijk is. Ik heb het al geprobeerd met
bijvoorbeeld: TCEFORM.tt_news.access.disabled = 1

Met vriendelijke groet,

Maarten Mandemaker