[TYPO3-UG Dutch] php header location werkt niet

Drs. ing. W.S.M. Perquin perquin at yuplounge.nl
Sun Oct 28 14:15:23 CET 2007

Beste Daniel Doesburg,

In de template staat:
page.10.subparts.CONTENT = PHP_SCRIPT_EXT
page.10.subparts.CONTENT.file = fileadmin/winner.inc

winner.inc is een php script.
Wat doet het script:
- Publiceert een standaard formulier
- klant vult actiecode in
- klant drukt op verzenden
- script controleert of actiecode nog geldig is en of de klant een prijs
heeft gewonnen.
- Als de klant een prijs heeft gewonnen dan gaat hij direct door naar de
betreffende prijs.

En voor dat laatste stukje is header location errug handig.

Uiteraard is het ook mogelijk om een knop te maken waarop staat:"ga naar uw
prijs", maar ja dan had ik deze vraag niet gesteld.

Duidelijker??

Willem-Peter