[TYPO3-UG Dutch] php header location werkt niet

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Oct 28 13:46:48 CET 2007

Beste Drs. ing. W.S.M. Perquin,

Ik heb de indruk dat je iets eenvoudigs wilt, wat met een of twee regels
typoscript is op te lossen.
Maar ik snap je vraag niet precies.

Kun je iets meer vertellen wat je wilt?
Om te beginnen snap ik niet hoe je in je template (HTML of TS?) verwijst
naar php-code. Is dat een aanroep? Een include?
Wat bedoel je met de uitvoer van die code die goed moet zijn?
En wat is doorsturen naar?

Ik kan wel allerlei aannames en veronderstellingen doen, maar daarmee
zit ik er altijd naast.

Probeer eens, beste Drs. ing. W.S.M. Perquin, of je je probleem iets
duidelijker kunt omschrijven. Plak de code die je nu hebt er maar bij.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg