[TYPO3-UG Dutch] Na upgrade site weg

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Sat Oct 20 23:07:59 CEST 2007

Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat ik kan bedenken.
Ik heb zelfs de .htacces renamed naar _htaccess en de simulate static
docs uitgezet.
Het vreemde is dat het alleen bij die ene domeinnaam is.
Alle andere websites in die installatie werken gewoon, evenals de backend.

Als ik nou twee doeinnamen omdraai dan doet weer die het oorspronkelijke
domeinnaam het weer niet. De site die het niet deed, doet het dan met
een andere domeinnaam ineens weer wel.
Het zit dus puur in de domeinnaam, of de verwerking daarvan.
Oh ja een subdomein doet het ook gewoon. sub.domein.com

Ik dacht een keer iets gezien te hebben dat je deze ergens moest
aanpassen maar volgens mij ging dat om realurl, en zal dus wel in de
htacces zijn geweest.

Ik weet het niet meer.
Ik heb de hoster ook al gevraagd. Maar eens kijken wat deze zegt.

Het enige is misschien dat suphp dwars zit. Omdat deze bestanden later
zijn toegevoegd.
suphp weer voor deze website gedraaid,.....helpt ook niet.