[TYPO3-UG Dutch] Na upgrade site weg

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sat Oct 20 22:12:43 CEST 2007

Dag Leen:

Mijn rijtje (en als ik er één vergeet, is er meestal nog wel een probleem):

1.	Ik gebruik symlinks. Dus alle extensies vanuit uit oude versie
kopieren naar nieuwe versie. (anders worden de global extensies NIET
gevonden)
2.	In installprogramma: compare database
3.	In tools: reindex database
4. 	In typo3conf cache files verwijderen
5.	In extmanager extensions (even goed opletten dat je zelf
gemodificeerde versies houdt!) updaten
6.	FE cache legen
7.	BE cache legen.
En meestal doet ie het dan...