[TYPO3-UG Dutch] _RTE.default.showButtons in Kickstarter 2

Rens Admiraal typo3 at ambitiondesign.nl
Fri Oct 19 10:52:21 CEST 2007

Barbara,

Kun je posten wat de inhoud is van $TCA['table']['types'][0] ??? Gaat
om de config van je RTE dan, lijkt op:
rte;;;richtext[cut|copy|paste|bold|italic|underline|orderedlist|
unorderedlist|link]:rte_transform[mode=ts_css|imgpath=uploads/]

Op 19-okt-2007, om 10:44 heeft Barbara Wijbenga het volgende geschreven: