[TYPO3-UG Dutch] _RTE.default.showButtons in Kickstarter 2

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Oct 19 10:44:10 CEST 2007

Onderstaand berichtje heb ik in januari gemaakt.
Ik zit nog met hetzelfde probleem (niet een groot probleem overigens) en ik
vroeg me af of ik niet iets in de tca.php van mijn extentie kan zetten zodat
de knoppen onzichtbaar worden. Weet iemand dat?

Bedankt,
Barbara

Ik heb RTE.default.showButtons in de TSconfig van mijn hoofdpagina.
In gewone content heeft de RTE nu minder knoppen, maar in de RTE velden van
de extenties die ik gemaakt heb (met kickstarter) staan alle knoppen er nog.

Hoe los ik dit op?