[TYPO3-UG Dutch] tt_news documentatie

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Oct 16 11:10:54 CEST 2007

On Tue, 16 Oct 2007 10:49:35 +0200
otto at webspinnerij.nl wrote:

> Een extensie die gedeeltelijk aan je wensen tegemoet zou kunnen komen
> is tt_News_list_image_position, Versie 0.1.6.
> Hiermee krijg je de optie plaatjes links of rechts uit te lijnen in
> de list view. Werkt voor mij erg handig.

Dank je wel Otto voor deze tip. Ik zal de extensie zeker proberen,
hoewel ik de plaatjes middels CSS nu al wel goed in mijn newsitems
krijg geprint. De extensie die jij noemt hoort denk ik bij images die
je toevoegt op de tweede tab.

Nee, ik blijf momenteel voornamelijk zitten met mijn onkunde om
plaatjes die ik zelf (embedded) in een newsitem aanbreng te kunnen
voorzien van de optie om getoond te worden in een Javascript venster.
Ik vind dat een heel mooie optie op normale pagina's en zou dat daarom
graag ook kunnen met embedded images in newsitems (net zoals het al wel
kan als je het plaatje toevoegd in het rechtertabblad ;-)

De stapel manuals groeit dagelijks, maar het vinden van de juiste plek
om code aan te brengen is voor mij niet altijd makkelijk ;-)

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + Solaris 11 09/07 ++