[TYPO3-UG Dutch] tt_news documentatie

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Mon Oct 15 21:23:49 CEST 2007

Beste Dick,

Het is geen bug dat de meeste image atributen niet in een tt_news formulier
verschijnen. Deze features hebben ze gewoon "nog" niet in de extensie
gebouwd.

Maar met een stukje Typo-script code heb je hetzelfde resultaat:

    displaySingle.image {
        imageLinkWrap >
        imageLinkWrap = 1
        imageLinkWrap.enable = 1