[TYPO3-UG Dutch] tekens vervangen door ?

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Thu Oct 4 11:54:20 CEST 2007

Hallo,

Blijkbaar een terugkomend probleem, maar ik heb nog geen fix gevonden.

Sommige tekens( voornamelijk ' en ") worden weergegeven door een ? in
onze FE, terwijl ze wel correct worden getoond in RTE en dus ook in
de database.

Als ik het teken in RTE verwijder en terug intik, is het wel ok, maar
het is onmogelijk om dit voor elke pagina te gaan doen.

Dit lijkt voornamelijk voor te komen na copy paste vanuit word.

Mijn doctype staat op :

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<!DOCTYPE html
      PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
      "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

en

Iemand een idee of gelijkaardig probleem.

Groet

Nico

--
Nico Potvin