[TYPO3-UG Dutch] Template Auto-parser versus templavoila

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Thu Oct 4 11:15:50 CEST 2007

Beste nieuwsgroeplezers,

geen ervaring met nieuwsgroepen, een beetje aan het oefenen met TYPO3 en
nu tegen een probleem aangelopen waar ik niet uit kom.

Daarom een vraag om hulp via deze groep.

Ik heb geoefend met het maken van een site, gebruikmakend van
templavoila. De site heeft een aantal pagina's en de tree hangt onder de
aardbol in de page tree module.

Nu wil ik graag ook oefenen met Template-auto-parser. Daartoe heb ik
onder de globe een pagina gemaakt met een pagetree waarvan de root
pagina op hetzelfde niveau staat als de root pagina van de templavoila
site.
Naar mijn idee zijn dat twee websites.

Ik heb bij de oefensite voor Template-auto-Parser aangegeven dat de
rootpage ook de rootpage van de website is door middel van het
vlaggetje. Dit natuurlijk ook al eerder gedaan bij de TemplaVoila site.

Verder heb ik via de Template module (Die boven TemplaVoila) een aantal
regels typoscript in het setup veld geplaatst.

Nu is mijn probleem dat alles wat ik doe in dat setup veld niet door
komt. Steeds als ik de pagina van de tweede site bekijk krijg ik toch de
templavoila site te zien, overigens zonder de door mij gemaakte pagina
in de TemplateAuto-parser site.

Kunnen beide methodes niet naast elkaar bestaan in één omgeving?
Kan er maar één 'is root of website flag' gezet worden?
Of zie ik een optie helemaal over het hoofd?

Misschien dat één van jullie een suggestie heeft.
Alvast bedankt voor de tijd.

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma