[TYPO3-UG Dutch] Error op website BE door tc_directmail na mislukte extensie installatie

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Tue Nov 27 20:45:23 CET 2007

Hoi Jordan,

De foutmelding is me niet bekend, maar ik zou het volgende proberen:
- extensie de-installeren (voor zover mogelijk in EM, anders misschien
localconf.php uit de extlist verwijderen)
- in installtool een database-compare uitvoeren en eventuele overtollige of
onvolledige tabellen verwijderen
- eventueel nog met de module DB-check een 'update reference index' uitvoeren.

Succes,
Loek