[TYPO3-UG Dutch] Error op website BE door tc_directmail na mislukte extensie installatie

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Nov 27 20:07:17 CET 2007

Hoi Allen,

Ik heb tc-directmail willen installeren en dat ging mis tijdens de extensie
installatie. Als ik nu een nieuwe pagina wil aanmaken via typo3 of een
pagina wil kopieren dan krijg ik:
2: SQL error: 'Unknown column 'tx_tcdirectmail_senttime' in 'field list''
(pages:NEW474c6221b806e)

Via google com ik nergens. Iemand ooit een soortgelijke foutmelding
meegemaakt en een idee waar ik het moet zoeken? De website doet het gewoon
maar nieuwe pagina's aanmaken of kopieren wil niet meer. De site kan dus
niet meer "onderhouden" worden.

Groeten,
Jordan van Bergen