[TYPO3-UG Dutch] Alternatief voor t3references en t3consultancies

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Thu Nov 15 21:07:46 CET 2007

Dag Nicky,

Ik heb het even na gekeken voor je.
De reference:

Ja > - Naam organisatie/bedrijf
Ja > - Uitgebreide bedrijfsomschrijving (maximaal 900 geldige tekens)
Ja > - Website vermelding (wordt voorzien van link naar uw site)
niet echt > - e-mail adres (wordt niet gepubliceerd op de site)
niet echt > - Contactpersoon en functie
niet echt > - Adres/postcode/plaats
niet echt > - Telefoon/fax/mobiel
niet echt > - BTW en KVK nummer
niet echt > - Branche

t3consultancies
Ja > - Naam organisatie/bedrijf
Ja > - Uitgebreide bedrijfsomschrijving (maximaal 900 geldige tekens)
Ja > - Website vermelding (wordt voorzien van link naar uw site)
Ja > - e-mail adres (wordt niet gepubliceerd op de site)
contact persoon: ja> - Contactpersoon en functie
Nee > - Adres/postcode/plaats
Nee> - Telefoon/fax/mobiel
Nee> - BTW en KVK nummer
Ja > - Branche

Wel krijg je hier opties wat voor soort services deze heeft, daarnaast
kun je ook logo toevoegen en opgeven in welk land deze zit.

Groeten,
Jos