[TYPO3-UG Dutch] Alternatief voor t3references en t3consultancies

Nicky Gommers nickygommers at burovoorbouwkunst.nl
Thu Nov 15 21:00:34 CET 2007

Beste Jos,

Op zich wil ik er wel mee werken maar is het daar mogelijk om onderstaande
beschreven velden bij te krijgen?

- Naam organisatie/bedrijf
- Uitgebreide bedrijfsomschrijving (maximaal 900 geldige tekens)
- Website vermelding (wordt voorzien van link naar uw site)
- e-mail adres (wordt niet gepubliceerd op de site)
- Contactpersoon en functie
- Adres/postcode/plaats
- Telefoon/fax/mobiel
- BTW en KVK nummer