[TYPO3-UG Dutch] Records verwijderen inclusief images

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Nov 15 13:56:48 CET 2007

Hoi Barbara,

Welke foto's bedoel je?
Want foto's die je onder fileadmin opslaat en gebruikt worden daardoor
niet verwijderd.
Alleen de kopie die daarvan gemaakt is toen je de foto in de content
gebruikte. Daarom is het ook niet aan te bevelen om een foto die je
slechts eenmalig wilt gebruiken, eerst te uploaden naar een map onder
fileadmin.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg