[TYPO3-UG Dutch] Records verwijderen inclusief images

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Thu Nov 15 12:24:58 CET 2007

Barbara Wijbenga wrote:
> Ik ben op zoek naar een extensie die al gedelete records permanent uit
> de database verwijdert EN de hieraan gekoppelde images ook van de server
> haalt.
>
> Ik heb kj_recycler en content_uneraser geprobeerd, maar die laten de
> foto's staan.
>
> Bestaat wat ik wil?

Hoi Barbara,

Ik denk dat dat via de cleaner scripts van TYPO3 zou moeten kunnen. Ik moet
toegeven dat ik hier de klok heb horen luiden, maar verder ook niet. Met Googlen
kom ik hier terecht.
http://www.design-systems.de/typo3/sysext/lowlevel/HOWTO_clean_up_TYPO3_installations.txt

Het is niet eenvoudig, maar het kan wel.

gRTz

ben
--
netcreators :: creation and innovation