[TYPO3-UG Dutch] Bestaat deze module die ik zoek?

Nicky Gommers nickygommers at burovoorbouwkunst.nl
Tue Nov 13 19:54:58 CET 2007

Goede avond,

Iedereen alvast bedankt,
Ik heb gekeken naar deze 2 modules maar ze zijn erg oud en ik krijg ze niet
goed werkend.
Ik heb ook al in de Repository gezocht maar daar staat erg veel. Ik heb al
verschillende dingen geprobeerd als Advanced Address-List enzo.

Weet er iemand nog een goede waarmee het mogelijk is om frontend gebruikers
te laten inloggen en dan een bedrijf kunnen aanmelden.

Ik heb ook al gekeken naar gebruikers profielen dat is eventueel ook een
oplossing dat als iemand zich registreert die een uitgebreid profiel invult
waar vervolgens door niet ingelogde gebruiker een lijst kan worden bekeken
en gesorteerd kan worden op alle soorten velden.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Nicky Gommers