[TYPO3-UG Dutch] Engelse datum - was Re: ve_guestbook en verdwijnende labels...

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Thu Nov 8 08:53:37 CET 2007

Dag Rob,

1) Je moet voor de default taal ook je datum formaat instellen. Dit heb
ik dus ook in mijn Typoscript staan:
config {
   linkVars = L
   sys_language_uid = 0
   sys_language_overlay = hideNonTranslated
   language = nl
   locale_all = nl_NL
   htmlTag_langKey = nl
   htmlTag_setParams = xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="nl"
   sys_language_mode = content_fallback
}

# Dutch language, sys_language.uid = 0
[globalVar = GP:L=0]
config.sys_language_uid = 0
config.language = nl
config.locale_all = nl_NL
[global]

2) In de plugin heb je een optie, tabblad "List & Teaser" genaamd "Show
all languages". Als je die aanvinkt zie je de boodschappen in alle talen...

HTH,

Patrick