[TYPO3-UG Dutch] tt_news op iedere pagina met eigen templatefile

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Nov 5 15:07:25 CET 2007

Hoi Bart en anderen,

Hopelijk kun jij of iemand anders mij toch verder helpen.

Hoe zorg ik met het volgende stukje dat archief items NIET getoond worden.
Het volgende laat op ieder gedeelte van de website nieuwsitems zien:

##################
# nieuws constant in beeld
##################
temp.nieuws<plugin.tt_news
temp.nieuws{
code >
code = LIST
singlePid = 222
pid_list >
pid_list = 221
noPageBrowser >
noPageBrowser = 1
limit = 5
listOrderBy = datetime asc
templateFile = fileadmin/templates/nieuws_home.html
}

Maar hoe zorg ik er nu voor dat archief items NIET getoond worden. Nu komen
namelijk ook de archiefitems naar boven en door de listOrderBy = datetime
asc komen de archiefitems bovenaan. Ik wil dus weten hoe ik de archiefitems
NIET kan tonen.

Alvast bedankt voor de tip in de juiste richting.

Groeten,
Jordan van Bergen