[TYPO3-UG Dutch] inline styles en nieuwsbrieven

Frank Sonck frank.sonck at freebel.net
Wed Nov 7 17:47:11 CET 2007

Dag Rob en Hans,

Ok voor pleidooi voor old-school aanpak zoals tabellen enz. En ook het
gebruik van FCE's.
Maar toch nog een vraag voor een goed begrip. Hans je schrijft dat je
bepaalde stijlen wél in de html header bepaalt (dus als css). En Rob
schrijft dat hij de css_styled_content naar zijn behoeften heeft
aangepast. Waaruit ik afleid dat hij dan ook css gebruikt, rechtstreeks
in de header van zijn niewsbrief of via een link naar een externe css.
Maar het probleem met googlemail en co is juist dat die alle css uit de
header weg gooit.
Dus zijn jouw stijl bepalingen in de header toch verdwenen Hans? En kan
je css_styled_content toch niet werken (in Googlemail enz) Rob?
Of zie ik wat over het hoofd?

Vriendelijke groeten,
Frank