[TYPO3-UG Dutch] inline styles en nieuwsbrieven

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Wed Nov 7 10:46:56 CET 2007

Dag Frank,

ik zou dit ook willen bevestiggen: gebruik van inline styles zijn
toegelaten, maar sommige zaken kan je toch best op de old-scool manier doen.
gebruik maken van tabellen voor plaatsen van images etc.

Ikzelf heb heel de css_styled_content aangepast om deze te gebruiken
voor mailings.
Zo kan ik zelf precies bepalen hoe content elementen worden getoont.
de oude content parser is niet altijd geschikt, clear.gif is me net iets
te passé.

mvg
rob