[TYPO3-UG Dutch] Bestaat deze module die ik zoek?

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Sun Nov 4 13:01:44 CET 2007

Beste Nicky,

Er bestaat een extensie (die ook op typo3.com wordt gebruikt geloof ik)
waarbij bedrijven die typo3 gebruiken zich kunnen melden en hun gegevens
achter kunnen laten. Ik denk dat je met deze extensie een heel eind komt qua
gebruikte velden. Maar er zullen vast wel meerdere extensies zijn die
(ongeveer) hetzelfde doen, lijkt me geen probleem om zo'n extensie te
vinden. Gewoon even zoeken in het repository.

Met vriendelijke groet,

Maarten Mandemaker