[TYPO3-UG Dutch] Bestaat deze module die ik zoek?

Nicky Gommers nickygommers at burovoorbouwkunst.nl
Sun Nov 4 12:22:49 CET 2007

Beste Typo3'er

Ik wil een website maken waar mensen een bedrijf en/of organisatie aan
kunnen melden.
En op die site moeten vervolgens bezoekers kunnen zoeken/bladeren door de
database van bedrijven en organisaties.

Voor de bedrijven en organisatie wil ik in ieder geval de volgende velden:
Naam organisatie/bedrijf
Uitgebreide bedrijfsomschrijving (maximaal 900 geldige tekens)
Website vermelding (wordt voorzien van link naar uw site)
e-mail adres (wordt niet gepubliceerd op de site)
Contactpersoon en functie
Adres/postcode/plaats
Telefoon/fax/mobiel
BTW nummer
KVK nummer
Branche

En eventueel ook nog een veld zoekwoorden.

Hebben. Deze dienen door bedrijven en/of organisatie ingevuld te kunnen
worden zodat het in de database komt. Dan moet een bezoeker van de website
er door heen kunnen bladeren/zoeken.

Is hier een module voor of meerdere die dit mogelijk maken?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Nicky Gommers