[TYPO3-UG Dutch] Rendering e-mail outlook 2007

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu May 31 11:21:43 CEST 2007

Nou, het probleem is dat ik voor een organisatie werk die vaak
promotiemails sturen (varkens in nood) en daar is de opmaak erg
belangrijk, zonder te weten wat je ontvangers gebruiken :(

Ik maak html mails al op in platte html zonder xhtml attributen en css
(echt vervelend) en omdat outlook 2007 geen achtergrondplaatjes
ondersteund maak ik de mails zodanig op dat er eventueel met
achtergrondkleuren een redelijk resultaat behaalt wordt.

Tja, het is niet anders- sowiezo stuur ik ook natuurlijk een web-based
versie link mee; dat scheelt ook al een slok op een borrel. Maar het
'wow'-effect wordt steeds moeilijker te creeeren.