[TYPO3-UG Dutch] tekst nieuws item soms niet zichtbaar

Sander van Gelderen reply at to.list
Sun May 27 22:38:37 CEST 2007

Hoi Chris,

't is inderdaad zeer vreemd, ik heb helaas geen oplossing voor je.  Het
lijkt me dat het te maken moet hebben met

	<!--[if lte IE 6]>
	@import url(fileadmin/ADMIN/templates/ONL/css/Menu4IE.css);
	BODY {BEHAVIOR: url("fileadmin/ADMIN/templates/ONL/css/ADxMenu.htc")}
	<![endif]-->

en dan met name die htc file (waar is dat voor?)

Verder is er een known bug in IE6 op het gebied van text-selectie, die
samenhangt met het gebruik van een base href (maar die heb jij niet).
Toch even googlen, misschien heb je er iets aan:

http://www.google.com/search?q=%22text+selection%22+css+ie+bug

HTH,

Sander