[TYPO3-UG Dutch] tekst nieuws item soms niet zichtbaar

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Sat May 26 14:20:50 CEST 2007

Ben iets vreemd tegen gekomen met mijn news items, ben dat nooit eerder
tegen gekomen. Ik ben de enige webadmin voor die site, en heb geen code
meer aangepast sinds de oplevering sinds de oplevering. Gebruik Typo 4.0
en tt_news 2.2.40.

Bij sommige news items is de tekst in het tekst vlak soms niet
zichtbaar, men moet eerst even met de muis de tekst selecteren om deze
te laten verschijnen. Zie dat het alleen bij IE(6) browser zo is. FF en
Opera doen het wel goed.

zie bv dit item. De derde alinea toont zich niet >
http://www.oosterhuis.nl/quickstart/index.php?id=436&tx_ttnews[tt_news]=187&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=7bf51e2d44

en deze toont zelfs de titel en content niet in IE
http://www.oosterhuis.nl/quickstart/index.php?id=436&tx_ttnews[tt_news]=179&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=91c473a452

enig idee? tekst is clear van formatting. Heb het zoals ik zei noit
eerder gezien.