[TYPO3-UG Dutch] template guestbook vraag

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Thu May 24 18:07:18 CEST 2007

Hoi,

ik ben op dit moment twee gastenboeken aan het uitproberen.
Van ve-guestbook vindt ik bepaalde zaken handig maar de layout staat mij
niet zo aan.
Van hbook staat me het uiterlijk wel aan maar ik vindt het daar niet handig
dat ik geen toestemming  moet geven voor plaatsing.

Nu vraag ik me af of het makkelijker is om het template van hbook om te gaan
zetten naar die van ve-guestbook ?

Groetjes,

Roelof