[TYPO3-UG Dutch] target attribute vervangen voor rel attributeexterne links

Roland Franke Roland.Franke at vara.nl
Thu May 24 11:07:38 CEST 2007

Hee Rob,

Het ziet er op het eerste gezicht wel goed uit, ik krijg nu in elk geval
bij elke img een alt="" mee als er geen alttext is mee gegeven en zo
gauw er target="_blank" in een link zit dan wordt het verwijderd.

Nou is mijn php kennis zo goed als weinig maar in mee gestuurde bestand
heb ik een stukje gemarkeerd waar het target attribute wordt verwijderd,
ik weet alleen niet hoe ik dit om kan schrijven naar een rel attribute.

Verder een nette extentie die het een stuk makkelijker maakt om je site
valide te krijgen. Als je de extentie gebruikt scheelt het een aantal
extra regels in je TS setup.

Ik hoop dat er iemand is die met het mee gestuurde bestand iets meer kan
dan ik dat kan.

Groet,
Roland