[TYPO3-UG Dutch] Uitlezen van gegevens uit database?

Natural Designs info at naturaldesigns.nl
Tue May 22 11:14:55 CEST 2007

Hoi Sander,

Op die link die jij stuurde staat ook dat het waarschijnlijk niet werkt op
oudere varianten van typo3 (de comments onder aan de pagina). ik gebruik
zelf versie 3.8.1... Op welke variant heb jij het werkend gekregen?

Ik gebruik overigens de verbeterde login-box.
Verder heb ik in de source gekeken en hier staat verder niks.. er wordt dus
niks mee gedaan:-(

Wat ik me afvraag is hoe je de locatie aangeeft waar typo3 de data moet
weergeven?

Ik hoop dat je toch nog een suggestie voor me hebt om het werkend te
krijgen..

Alvast bedankt!

Jorg