[TYPO3-UG Dutch] Uitlezen van gegevens uit database?

Sander van Gelderen mail at sandervangelderen.nl
Mon May 21 19:46:02 CEST 2007

Hoi Jorg,

Ik heb de code ook even naar mijn eigen site gekopieerd, deed het direct. (Bizar toeval, ik hoefde de id niet te wijzigen! :) )
Ik heb de code staan op een pagina die allnen toegankelijk is voor ingelogde gebruikers natuurlijk.
Ik gebruik sr_feuser_register daarvoor, jij ook?

Je ziet niks op de pagina, maar kijk je wel in de html-source? door page.100 < lib.userinfo kan de output op een ongelukkige plaats terechtkomen
  achter een layer met hogere z-index ofzo.

verder geen ideeen.

succes

Sander