[TYPO3-UG Dutch] Sorteren voor newloginbox listing

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Fri May 18 23:30:37 CEST 2007

Beste Felippe,

Ook ik heb het antwoord niet voor je.
Ik vermoed dat de FE te sorteren valt via aansturing van typoscript. Verder
is het PHP-script niet al te ingewikkeld, dus kijk daar eens even in,
mogelijk valt er wat te wijzigen, zodat het werkt zoals je wilt.

In de BE heb ik geen idee. Lijkt me een vraag voor de Engelse en/of Duitse
maillinglijst. Daar zit meer publiek en daaronder meer developers.

Groet en succes, Eef