[TYPO3-UG Dutch] probleem TYPO3 3.8.1 hosting2go

Lambert de Groot lambert at dgdrenthe.nl
Tue May 15 23:46:51 CEST 2007

Ik heb mijn contract met hosting2go deze week net opgezegd omdat ik
typo3 niet goed geinstalleerd kreeg bij deze provider.
had typo3 zelf geinstalleerd op de server van hosting2go, dat ging prima
tot dat ik een template installeerde en tt-news erop zette liep de hele
boel vast. Heb een berichtje gestuurd naar hosting2go of ze wat aan de
instellingen van hun server konden veranderen, maar kreeg als antwoord
dat ik maar iemand moest zoeken die verstand had van typo3.
Zit nu bij een andere provider waar wel typo3 op kan draaien.(www.xenat.com)

Groet Lambert de Groot